понедељак, 29. јун 2015.

BUDI JA SVOJOJ DUŠI



  Zamenica prvog lica jednine JA, jeste li razmišljali koliko je moćna, koliko nam odredjuje život. Kada kažemo "Ja" da bi dobilo smisao mora imati nastavak, jel tako: - Ja sam
-Ja nisam
-Ja mogu, želim, hoću, mogu
-Ja neću, ne želim, ne mogu
  Ko to sve izgovara sem nas samih, ko odredjuje značenje JA, sem nas na koje se to Ja samo i odnosi.
Onda mu dajte krila i dozvolite mu da bude jednako vašoj duši. To JA je uvek i samo afirmativno, ono može sve sto hoće, dok mu ego ne kaže TI NE MOŽEŠ! I okolina i porodica i kolektiv i ko god uvek moraju upotrebiti TI da bi vas uverili da nešto ne možete, samo je važno da ostanete dosledni svom JA SAM! Vi znate šta to Ja hoće, može, oseća, želi, ko poznaje bolje vašu dušu od Vas samih!
"Komunucirajte samo sa onim (uključujući i sebe) koji su prvenstveno zainteresovani za ono što u vašoj mašti vidite ili čujete o svom životu! "-V.Dajer napisa i bi upravu.
  Tako da pre nego što zaspite razmislite o JA i koje to JA SAM!

Нема коментара:

Постави коментар